tisdag 29 mars 2011

Stoppa denna sunkiga reklam!

Jaha, så var det dags att komma i form till sommaren. Det har klädkedjan Jack&Jones tagit fasta på i deras nya kampanj Enter The Fitness Club. Kolla på videon och vidta eventuella åtgärder. För sunkigare än så här blir det inte. Jag utgår från att de som är ansvariga för kampanjen kalkylerat med en protestvåg, allt annat är otänkbart. Kan tänka mig att man tänkt ungefär så här: "Nu retar vi upp alla feministfittor och då får de riktiga männen upp ögonen för vårt varumärke". Ok, jag gick i fällan, för detta är allt annat än ok!

1 kommentar:

  1. jag var inne i cirkeln FB sida och läste att du hade läst cirkeln så jag sa åt mig själv nu går vi in i en ny bokblogg och läser en recension inget mer....
    men jag såg din Etikett Feminism och blev tvungen att trycka (är själv en feminst och blir ofta sur för folk som tror att feminster favoriserar tjejer!).
    så såg jag denna reklamen och säger bara OMG vilka idioter! ska aldrig mer köpa från Jack&Jones om jag ska köpa en present.
    Tycker väldigt mycket om din blogg ska börja följa den, så keep the good work!
    ps. min blogg är booksarelifes.devote.se inte den som står där uppe.

    SvaraRadera